Rank
| Rsz.
| Vezető/Navigátor
| Autó
| Kat.
| (Rank)
| Time
| Gap
|
|
1
| 901
| 0 Trábert Péter - Kovács Viktor
| Lada 2107
| Elő
| (1)
| 5:34.941
|
|
2
| 902
| 00 Tököly László - Tiringer Mihály
| Subaru Impreza
| Elő
| (2)
| 5:41.724
| 6.783
|
|
1
| 1
| Izsák József - Simon Nikolett
| Mitsubishi Evo IX
| H/6
| (1)
| 4:30.056
|
|
2
| 22
| Szabó Balázs - Brigovácz Dóra
| Lada 2101
| H/5
| (1)
| 4:39.781
| 9.725
|
3
| 12
| Halász Gábor - Pál Nauzika
| BMW 325 IX
| A/6
| (1)
| 4:49.030
| 18.974
|
4
| 48
| Szauer Gergő - Szauer Béla
| Lada 2105
| A/4
| (1)
| 4:52.442
| 22.386
|
5
| 5
| Bakonyi Csaba - Kovács Krisztián
| Audi 80
| H/6
| (2)
| 4:52.744
| 22.688
|
6
| 43
| Ifj.Géringer Zoltán - Andráskó Péter
| Honda Civic
| A/4
| (2)
| 4:55.332
| 25.276
|
7
| 4
| Hulmann Gábor - Koltai István
| Lada VFTS
| H/4
| (1)
| 4:56.150
| 26.094
|
8
| 30
| Dobszay Győző - Virág Géza
| Lada VFTS
| H/4
| (2)
| 4:57.947
| 27.891
|
9
| 14
| Kertész László - Marity Gábor
| BMW 325E
| A/6
| (2)
| 4:58.247
| 28.191
|
10
| 15
| Málik László - Laufer Krisztina
| BMW E30
| A/6
| (3)
| 4:59.361
| 29.305
|
11
| 27
| Benedek Tibor - Dobos Tibor
| Mazda 323
| A/5
| (1)
| 5:01.297
| 31.241
|
12
| 3
| Matók Ádám - Matók Ákos
| Honda Civic
| A/4
| (3)
| 5:01.396
| 31.340
|
13
| 46
| Hrabovszki Tibor - Csáki Viktória
| Lada 2107
| A/4
| (4)
| 5:05.053
| 34.997
|
14
| 2
| Koncseg Zoltán - Jelinek Mónika
| BMW E30
| H/6
| (3)
| 5:05.706
| 35.650
|
15
| 53
| Kónya Gábor - Koseluk Mátyás
| Suzuki Swift Gti
| H/3
| (1)
| 5:06.591
| 36.535
|
16
| 10
| Fodor Péter - Fenyvesi Barna
| Subaru Impreza
| H/6
| (4)
| 5:06.840
| 36.784
|
17
| 54
| Oberling Krisztián - Varga Valentin
| Suzuki Swift Gti
| H/3
| (2)
| 5:06.847
| 36.791
|
18
| 34
| Szabó Viktor - Jekl Alfréd
| Lada 2107
| H/4
| (3)
| 5:07.096
| 37.040
|
19
| 37
| Borók István - Vencler Krisztián
| Lada 2105
| H/4
| (4)
| 5:07.546
| 37.490
|
20
| 38
| Lengyel Gábor - Tamási Gábor
| Lada 2105
| H/4
| (5)
| 5:08.950
| 38.894
|
21
| 32
| Kovács Attila - Repcsik Imre
| Suzuki Swift
| H/4
| (6)
| 5:09.026
| 38.970
|
22
| 6
| Megyeri Gábor - Géringer Zoltán
| BMW E36 325
| H/6
| (5)
| 5:09.060
| 39.004
|
23
| 51
| Juhász Vilmos - Werner Ferenc
| Lada 2101
| A/4
| (5)
| 5:10.779
| 40.723
|
24
| 55
| Sipos István - Ábrahám Zoltán
| Suzuki Swift Gti
| H/3
| (3)
| 5:12.038
| 41.982
|
25
| 56
| Kocsis Imre - Németh Tamás
| Suzuki Swift
| H/3
| (4)
| 5:12.482
| 42.426
|
26
| 40
| Scháfer Róbert - Száraz Kornél
| Lada 2101
| H/4
| (7)
| 5:12.503
| 42.447
|
27
| 50
| Pfaff Zoltán - Hau József
| Lada 2101
| A/4
| (6)
| 5:12.973
| 42.917
|
28
| 29
| Szabó Tamás - Tobak Balázs
| Peugeot 206 Gti
| A/5
| (2)
| 5:13.886
| 43.830
|
29
| 31
| Szücs Szabolcs - Tóth Zsolt
| Lada 2105 VFTS
| H/4
| (8)
| 5:14.043
| 43.987
|
30
| 25
| Vég Zoltán - Standovár Norbert
| Lada 2101
| H/5
| (2)
| 5:16.473
| 46.417
|
31
| 42
| László Ferdinánd - Kresz László
| Lada 2101
| H/4
| (9)
| 5:17.753
| 47.697
|
32
| 45
| Szecsődi Norbert - Virág Csaba
| Opel Corsa
| A/4
| (7)
| 5:20.081
| 50.025
|
33
| 7
| Mészáros Zsolt - Mészáros Martin
| BMW E30
| H/6
| (6)
| 5:20.853
| 50.797
|
34
| 28
| Hock Pál - Kemény Viktor
| Peugeot 306
| A/5
| (3)
| 5:21.845
| 51.789
|
35
| 44
| Kovács TOPI Róbert - Szabó Attila
| Lada 21074
| A/4
| (8)
| 5:23.579
| 53.523
|
36
| 16
| Szabó György - Cser Kornél
| BMW E36
| A/6
| (4)
| 5:23.611
| 53.555
|
37
| 36
| Nagy János - Bajusz József
| Lada 2107
| H/4
| (10)
| 5:24.172
| 54.116
|
38
| 33
| Buzsáki Csaba - Kulcsár Zoltán
| Lada 21074
| H/4
| (11)
| 5:28.484
| 58.428
|
39
| 41
| Dénisch Péter - Bajor Zoltán
| Lada 2101
| H/4
| (12)
| 5:28.700
| 58.644
|
40
| 23
| Gaál Ferenc - Csontos Zsolt
| Lada 2101
| H/5
| (3)
| 5:29.141
| 59.085
|
41
| 61
| Nagy Zoltán - Krikler Zoltán
| Lada 2101
| H/3
| (5)
| 5:29.405
| 59.349
|
42
| 39
| Vidinczei Richárd - Körmöczy Nikolett
| Lada 2103
| H/4
| (13)
| 5:31.329
| 1:01.273
|
43
| 60
| Györffy László - Anka András
| Lada 2101
| H/3
| (6)
| 5:31.771
| 1:01.715
|
44
| 20
| Györfi Gábor - Czippán Béla
| Peugeot 205 Gti
| H/5
| (4)
| 5:34.101
| 1:04.045
|
45
| 18
| Pszota János - Torgyik István
| VW Golf
| H/5
| (5)
| 5:34.442
| 1:04.386
|
46
| 24
| Juhász József - Svegál Zsolt
| Lada 2107
| H/5
| (6)
| 5:34.530
| 1:04.474
|
47
| 9
| Szabó Krisztián - Kósa András
| BMW E30
| H/6
| (7)
| 5:35.154
| 1:05.098
|
48
| 59
| Theisz András - Hábel Attila
| Lada 2105
| H/3
| (7)
| 5:35.453
| 1:05.397
|
49
| 49
| Balázs Zsolt - Üveges Zoltán
| Lada 2105
| A/4
| (9)
| 5:36.021
| 1:05.965
|
50
| 47
| Csóka Gábor - László Zoltán
| Lada 2107
| A/4
| (10)
| 5:45.027
| 1:14.971
|
51
| 52
| Mosoni István - Tűzkő Gergő
| VW Golf I.
| H/3
| (8)
| 5:54.327
| 1:24.271
|
52
| 57
| Szalai Csaba - Papp Szabolcs
| Suzuki Swift
| H/3
| (9)
| 6:02.397
| 1:32.341
|
53
| 26
| Buránszki József - Dormány Kristóf
| BMW 320
| A/5
| (4)
| 6:13.324
| 1:43.268
|
54
| 63
| Ifj.Dávid András - Dávid Ágnes
| Trabant 601S
| H/1
| (1)
| 6:26.382
| 1:56.326
|
55
| 11
| Miklós Zoltán - Keszeli Zoltán
| Subaru Impreza
| H/6
| (8)
| 6:27.418
| 1:57.362
|
56
| 17
| Tarrósi Imre - Latyák Gábor
| VW Scirocco
| H/5
| (7)
| 6:31.208
| 2:01.152
|
57
| 65
| György Róbert - Czövek Tamás
| Trabant
| H/1
| (2)
| 6:31.365
| 2:01.309
|
58
| 19
| Nagy Nándor - Spengler Róbert
| Opel Kadett
| H/5
| (8)
| 6:32.758
| 2:02.702
|
59
| 66
| Balatincz Péter - Molnár Zsolt
| Trabant 601
| H/1
| (3)
| 15:08.730
| 10:38.674
|
60
| 64
| Németh Zoltán - Müller Cintia
| Trabant 601
| H/1
| (4)
| 18:06.109
| 13:36.053
|
61
| 58
| Rapai Ferenc - Karajz Attila
| Lada 2105
| H/3
| (10)
| 21:22.966
| 16:52.910
|
|
| 8
| Pazaurek Attila - Kálmán Roland
| BMW E30
| H/6
|
|
|
|
| 21
| Kókai Gábor - Kamasz Edit
| Lada VFTS
| H/5
|
|
|
|
| 35
| Koltai Tibor - Ibriksz István
| Lada 2107
| H/4
|
|
|
|
| 62
| Somogyvári József - Minorics László
| Lada 2101
| H/3
|
|
|
|
|
1
| 83
| Imre János
| Suzuki LTR
| Quad
| (1)
| 5:09.984
|
|
2
| 82
| Guba Sándor
| Suzuki LTZ
| Quad
| (2)
| 5:33.250
| 23.266
|
3
| 81
| Galambos Jakab
| Suzuki LTZ 400
| Quad
| (3)
| 6:08.124
| 58.140
|
|