XII. FÉSZ - III. Csóka Bosch Car Kupa - II. Nagy László Emlékverseny
Majs, 2011.05.28-29.
Állás SS2 után (ideiglenes részeredmény)
Rank Rsz. Vezető/Navigátor Autó Kat. (Rank) SS2 Rank Time Gap
Előfutó
1 901 0 Trábert Péter - Kovács Viktor Lada 2107 Elő (1) 5:34.941 (1) 11:09.882
2 902 00 Tököly László - Tiringer Mihály Subaru Impreza Elő (2) 5:41.724 (2) 11:23.448 13.566
TME
1 1 Izsák József - Simon Nikolett Mitsubishi Evo IX H/6 (1) 4:30.056 (1) 9:00.112
2 22 Szabó Balázs - Brigovácz Dóra Lada 2101 H/5 (1) 4:39.781 (2) 9:19.562 19.450
3 12 Halász Gábor - Pál Nauzika BMW 325 IX A/6 (1) 4:49.030 (3) 9:38.060 37.948
4 48 Szauer Gergő - Szauer Béla Lada 2105 A/4 (1) 4:52.442 (4) 9:44.884 44.772
5 5 Bakonyi Csaba - Kovács Krisztián Audi 80 H/6 (2) 4:52.744 (5) 9:45.488 45.376
6 43 Ifj.Géringer Zoltán - Andráskó Péter Honda Civic A/4 (2) 4:55.332 (6) 9:50.664 50.552
7 4 Hulmann Gábor - Koltai István Lada VFTS H/4 (1) 4:56.150 (7) 9:52.300 52.188
8 30 Dobszay Győző - Virág Géza Lada VFTS H/4 (2) 4:57.947 (8) 9:55.894 55.782
9 14 Kertész László - Marity Gábor BMW 325E A/6 (2) 4:58.247 (9) 9:56.494 56.382
10 15 Málik László - Laufer Krisztina BMW E30 A/6 (3) 4:59.361 (10) 9:58.722 58.610
11 27 Benedek Tibor - Dobos Tibor Mazda 323 A/5 (1) 5:01.297 (11) 10:02.594 1:02.482
12 3 Matók Ádám - Matók Ákos Honda Civic A/4 (3) 5:01.396 (12) 10:02.792 1:02.680
13 46 Hrabovszki Tibor - Csáki Viktória Lada 2107 A/4 (4) 5:05.053 (13) 10:10.106 1:09.994
14 2 Koncseg Zoltán - Jelinek Mónika BMW E30 H/6 (3) 5:05.706 (14) 10:11.412 1:11.300
15 53 Kónya Gábor - Koseluk Mátyás Suzuki Swift Gti H/3 (1) 5:06.591 (15) 10:13.182 1:13.070
16 10 Fodor Péter - Fenyvesi Barna Subaru Impreza H/6 (4) 5:06.840 (16) 10:13.680 1:13.568
17 54 Oberling Krisztián - Varga Valentin Suzuki Swift Gti H/3 (2) 5:06.847 (17) 10:13.694 1:13.582
18 34 Szabó Viktor - Jekl Alfréd Lada 2107 H/4 (3) 5:07.096 (18) 10:14.192 1:14.080
19 37 Borók István - Vencler Krisztián Lada 2105 H/4 (4) 5:07.546 (19) 10:15.092 1:14.980
20 38 Lengyel Gábor - Tamási Gábor Lada 2105 H/4 (5) 5:08.950 (20) 10:17.900 1:17.788
21 32 Kovács Attila - Repcsik Imre Suzuki Swift H/4 (6) 5:09.026 (21) 10:18.052 1:17.940
22 6 Megyeri Gábor - Géringer Zoltán BMW E36 325 H/6 (5) 5:09.060 (22) 10:18.120 1:18.008
23 51 Juhász Vilmos - Werner Ferenc Lada 2101 A/4 (5) 5:10.779 (23) 10:21.558 1:21.446
24 55 Sipos István - Ábrahám Zoltán Suzuki Swift Gti H/3 (3) 5:12.038 (24) 10:24.076 1:23.964
25 56 Kocsis Imre - Németh Tamás Suzuki Swift H/3 (4) 5:12.482 (25) 10:24.964 1:24.852
26 40 Scháfer Róbert - Száraz Kornél Lada 2101 H/4 (7) 5:12.503 (26) 10:25.006 1:24.894
27 50 Pfaff Zoltán - Hau József Lada 2101 A/4 (6) 5:12.973 (27) 10:25.946 1:25.834
28 29 Szabó Tamás - Tobak Balázs Peugeot 206 Gti A/5 (2) 5:13.886 (28) 10:27.772 1:27.660
29 31 Szücs Szabolcs - Tóth Zsolt Lada 2105 VFTS H/4 (8) 5:14.043 (29) 10:28.086 1:27.974
30 25 Vég Zoltán - Standovár Norbert Lada 2101 H/5 (2) 5:16.473 (30) 10:32.946 1:32.834
31 42 László Ferdinánd - Kresz László Lada 2101 H/4 (9) 5:17.753 (31) 10:35.506 1:35.394
32 45 Szecsődi Norbert - Virág Csaba Opel Corsa A/4 (7) 5:20.081 (32) 10:40.162 1:40.050
33 7 Mészáros Zsolt - Mészáros Martin BMW E30 H/6 (6) 5:20.853 (33) 10:41.706 1:41.594
34 28 Hock Pál - Kemény Viktor Peugeot 306 A/5 (3) 5:21.845 (34) 10:43.690 1:43.578
35 44 Kovács TOPI Róbert - Szabó Attila Lada 21074 A/4 (8) 5:23.579 (35) 10:47.158 1:47.046
36 16 Szabó György - Cser Kornél BMW E36 A/6 (4) 5:23.611 (36) 10:47.222 1:47.110
37 36 Nagy János - Bajusz József Lada 2107 H/4 (10) 5:24.172 (37) 10:48.344 1:48.232
38 33 Buzsáki Csaba - Kulcsár Zoltán Lada 21074 H/4 (11) 5:28.484 (38) 10:56.968 1:56.856
39 41 Dénisch Péter - Bajor Zoltán Lada 2101 H/4 (12) 5:28.700 (39) 10:57.400 1:57.288
40 23 Gaál Ferenc - Csontos Zsolt Lada 2101 H/5 (3) 5:29.141 (40) 10:58.282 1:58.170
41 61 Nagy Zoltán - Krikler Zoltán Lada 2101 H/3 (5) 5:29.405 (41) 10:58.810 1:58.698
42 39 Vidinczei Richárd - Körmöczy Nikolett Lada 2103 H/4 (13) 5:31.329 (42) 11:02.658 2:02.546
43 60 Györffy László - Anka András Lada 2101 H/3 (6) 5:31.771 (43) 11:03.542 2:03.430
44 20 Györfi Gábor - Czippán Béla Peugeot 205 Gti H/5 (4) 5:34.101 (44) 11:08.202 2:08.090
45 18 Pszota János - Torgyik István VW Golf H/5 (5) 5:34.442 (45) 11:08.884 2:08.772
46 24 Juhász József - Svegál Zsolt Lada 2107 H/5 (6) 5:34.530 (46) 11:09.060 2:08.948
47 9 Szabó Krisztián - Kósa András BMW E30 H/6 (7) 5:35.154 (47) 11:10.308 2:10.196
48 59 Theisz András - Hábel Attila Lada 2105 H/3 (7) 5:35.453 (48) 11:10.906 2:10.794
49 49 Balázs Zsolt - Üveges Zoltán Lada 2105 A/4 (9) 5:36.021 (49) 11:12.042 2:11.930
50 47 Csóka Gábor - László Zoltán Lada 2107 A/4 (10) 5:45.027 (50) 11:30.054 2:29.942
51 52 Mosoni István - Tűzkő Gergő VW Golf I. H/3 (8) 5:54.327 (51) 11:48.654 2:48.542
52 57 Szalai Csaba - Papp Szabolcs Suzuki Swift H/3 (9) 6:02.397 (52) 12:04.794 3:04.682
53 26 Buránszki József - Dormány Kristóf BMW 320 A/5 (4) 6:13.324 (53) 12:26.648 3:26.536
54 63 Ifj.Dávid András - Dávid Ágnes Trabant 601S H/1 (1) 6:26.382 (54) 12:52.764 3:52.652
55 11 Miklós Zoltán - Keszeli Zoltán Subaru Impreza H/6 (8) 6:27.418 (55) 12:54.836 3:54.724
56 17 Tarrósi Imre - Latyák Gábor VW Scirocco H/5 (7) 6:31.208 (56) 13:02.416 4:02.304
57 65 György Róbert - Czövek Tamás Trabant H/1 (2) 6:31.365 (57) 13:02.730 4:02.618
58 19 Nagy Nándor - Spengler Róbert Opel Kadett H/5 (8) 6:32.758 (58) 13:05.516 4:05.404
59 66 Balatincz Péter - Molnár Zsolt Trabant 601 H/1 (3) 15:08.730 (59) 30:17.460 21:17.348
60 64 Németh Zoltán - Müller Cintia Trabant 601 H/1 (4) 18:06.109 (60) 36:12.218 27:12.106
61 58 Rapai Ferenc - Karajz Attila Lada 2105 H/3 (10) 21:22.966 (61) 42:45.932 33:45.820
DNF - SS1
8 Pazaurek Attila - Kálmán Roland BMW E30 H/6
21 Kókai Gábor - Kamasz Edit Lada VFTS H/5
35 Koltai Tibor - Ibriksz István Lada 2107 H/4
62 Somogyvári József - Minorics László Lada 2101 H/3
Quad
1 83 Imre János Suzuki LTR Quad (1) 5:09.984 (1) 10:19.968
2 82 Guba Sándor Suzuki LTZ Quad (2) 5:33.250 (2) 11:06.500 46.532
3 81 Galambos Jakab Suzuki LTZ 400 Quad (3) 6:08.124 (3) 12:16.248 1:56.280
Felügyelőtestületi döntés értelmében az időjárási körülmények miatt a versenyzők SS2 ideje a 25-ös rajtszámig
bezárólag (illetve a quadoknál, 81-83 rsz.) az SS1-en és SS2-n elért idők közül a jobb; 26-os rajtszámtól kezdődően
az SS1-en elért idő.