Rank
| Rsz.
| Vezető/Navigátor
| Autó
| Kat.
| (Rank)
| Time
| Gap
|
|
1
| 901
| 0 - Koncz Róbert - Balázs Péter
| Lada 21074
| Elő
| (1)
| 6:12.419
|
|
2
| 902
| "00 - Kiss Roland - Haraszti ""Rocker"" Zsolt"
| Lada 2105
| Elő
| (2)
| 6:20.825
| 8.406
|
3
| 999
| Z - Simon Balázs - Éger Zoltán
| Suzuki Swift GTI
| Elő
| (3)
| 6:46.440
| 34.021
|
4
| 903
| 000 - Herger László - Sólya Tamás
| Peugeot 205 Gti
| Elő
| (4)
| 6:52.933
| 40.514
|
5
| 904
| 0000 - Nemerei Ádám - Lukács Sándor
| Lada VFTS
| Elő
| (5)
| 18:02.728
| 11:50.309
|
|
1
| 802
| P00 - Zsíros Imre - Erdélyi László
| Lada VFTS
| Lic
| (1)
| 5:58.780
|
|
2
| 803
| P000 - Kiscsatári Imre - Siroki Zoltán
| Lancia Integrale
| Lic
| (2)
| 6:26.007
| 27.227
|
3
| 801
| P0 - Tóth Zoltán - Boronyák Béla
| Lada VFTS
| Lic
| (3)
| 7:16.747
| 1:17.967
|
|
1
| 1
| Izsák József - Simon Nikolett
| Mitsubishi Evo IX
| H/6
| (1)
| 5:12.959
|
|
2
| 11
| Páhi Csaba - Rezgő Erik
| Toyota Corolla GT
| H/6
| (2)
| 5:30.167
| 17.208
|
3
| 4
| Horváth Balázs - Szeremlei Péter
| BMW M3
| H/6
| (3)
| 5:31.909
| 18.950
|
4
| 21
| Szabó Balázs - Hau Evelin
| Lada 2101
| H/5
| (1)
| 5:39.005
| 26.046
|
5
| 2
| Bakonyi Csaba - Kovács Krisztián
| Audi 80
| H/6
| (4)
| 5:42.955
| 29.996
|
6
| 3
| Halász Gábor - Pál Nauzika
| BMW 325 IX
| H/6
| (5)
| 5:44.133
| 31.174
|
7
| 46
| Szabó László - Nagy László
| Lada 2107
| H/4
| (1)
| 5:46.698
| 33.739
|
8
| 26
| Szinger Zoltán - Borbás Krisztián
| Peugeot 205 Gti
| H/5
| (2)
| 5:47.169
| 34.210
|
9
| 9
| Tóth Attila - Mireider Csaba
| BMW E30
| H/6
| (6)
| 5:48.091
| 35.132
|
10
| 39
| Koltai Tibor - Ibriksz István
| Lada 2107
| H/4
| (2)
| 5:50.605
| 37.646
|
11
| 5
| Szabó Zoltán - Fülöp Zsolt
| BMW M3
| H/6
| (7)
| 5:55.301
| 42.342
|
12
| 14
| Kertész László - Marity Gábor
| BMW 325E
| A/6
| (1)
| 5:56.036
| 43.077
|
13
| 29
| Hock Pál - Kemény Viktor
| Peugeot 306
| A/5
| (1)
| 5:56.958
| 43.999
|
14
| 12
| Szabó György - Cser Kornél
| Mitsubishi Carisma Gt Evo VI
| A/6
| (2)
| 5:57.184
| 44.225
|
15
| 24
| Hajdú Gábor - Csima Károly
| Lada VFTS
| H/5
| (3)
| 5:58.428
| 45.469
|
16
| 34
| Hulmann Gábor - Tiringer Mihály
| Lada VFTS
| H/4
| (3)
| 5:58.640
| 45.681
|
17
| 17
| Lévai József - Szkaliczki Pál
| Lada 2106
| H/5
| (4)
| 5:58.790
| 45.831
|
18
| 7
| Miklós Zoltán - Keszeli Zoltán
| Subaru Impreza
| H/6
| (8)
| 5:59.739
| 46.780
|
19
| 58
| Ifj.Géringer Zoltán - Andráskó Péter
| Honda Civic
| A/4
| (1)
| 6:00.361
| 47.402
|
20
| 64
| OberlingKrisztián - Neszlinger Róbert
| Suzuki Swift Gti
| H/3
| (1)
| 6:03.786
| 50.827
|
21
| 35
| Dobszay Győző - Lovász Tamás
| Lada VFTS
| H/4
| (4)
| 6:04.934
| 51.975
|
22
| 25
| Hámori Balázs - Bakos Balázs
| Peugeot 205
| H/5
| (5)
| 6:04.978
| 52.019
|
23
| 45
| Zoltán József - Herczeg Ferenc
| Lada VFTS
| H/4
| (5)
| 6:05.420
| 52.461
|
24
| 68
| Ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter
| Suzuki Swift Gti
| H/3
| (2)
| 6:06.093
| 53.134
|
25
| 20
| Kókai Gábor - Kamasz Edit
| Lada VFTS
| H/5
| (6)
| 6:08.007
| 55.048
|
26
| 30
| Szabó Tamás - Tobak Balázs
| Peugeot 206 Gti
| A/5
| (2)
| 6:08.215
| 55.256
|
27
| 48
| Gyimesi Attila - Rókás György
| Lada 2107
| H/4
| (6)
| 6:08.228
| 55.269
|
28
| 10
| Szabó Krisztián - Dévai Tibor
| BMW E30
| H/6
| (9)
| 6:09.549
| 56.590
|
29
| 23
| Mihalik János - Mihalik Tamás
| Lada VFTS
| H/5
| (7)
| 6:10.443
| 57.484
|
30
| 32
| Fucskó György - Gölöncsér Péter
| Mazda 323 GT
| A/5
| (3)
| 6:12.554
| 59.595
|
31
| 37
| Hetyei Patrik - Somodi Attila
| Lada VFTS
| H/4
| (7)
| 6:12.971
| 1:00.012
|
32
| 16
| Megyeri Gábor - Farkas István
| BMW 325
| A/6
| (3)
| 6:14.209
| 1:01.250
|
33
| 33
| Benedek Tibor - Burai Barna
| Mazda 323
| A/5
| (4)
| 6:14.279
| 1:01.320
|
34
| 52
| Bognár Tamás - Májer Dóra
| Lada 2101
| H/4
| (8)
| 6:14.506
| 1:01.547
|
35
| 47
| Nagy János - Bajusz József
| Lada 2107
| H/4
| (9)
| 6:14.971
| 1:02.012
|
36
| 38
| Buzsáki Csaba - Kulcsár Zoltán
| Lada 21074
| H/4
| (10)
| 6:15.577
| 1:02.618
|
37
| 36
| Kovács Attila - Repcsik Imre
| Suzuki Swift
| H/4
| (11)
| 6:16.056
| 1:03.097
|
38
| 66
| Sipos István - Ábrahám Zoltán
| Suzuki Swift Gti
| H/3
| (3)
| 6:16.392
| 1:03.433
|
39
| 40
| Vass Károly - Kosár Attila
| Lada 21013
| H/4
| (12)
| 6:16.999
| 1:04.040
|
40
| 8
| Tajthy Péter - Ősze Gergő
| BMW
| H/6
| (10)
| 6:18.342
| 1:05.383
|
41
| 42
| Vaszlavek Róbert - Alföldi Ádám
| Lada VFTS
| H/4
| (13)
| 6:18.742
| 1:05.783
|
42
| 55
| Rideg Tibor - Bató István
| Lada 2107
| H/4
| (14)
| 6:19.313
| 1:06.354
|
43
| 65
| Rapai Ferenc - Scheszták László
| Lada 2105
| H/3
| (4)
| 6:19.377
| 1:06.418
|
44
| 31
| Horváth Róbert - Horváth István
| Opel Astra
| A/5
| (5)
| 6:21.448
| 1:08.489
|
45
| 28
| Késmárki Gábor - Béres Alex
| Lada Competizone
| H/5
| (8)
| 6:21.561
| 1:08.602
|
46
| 15
| Mészáros Zsolt - Mészáros Martin
| BMW E30
| A/6
| (4)
| 6:21.888
| 1:08.929
|
47
| 76
| Nagy Balázs - Marity Krisztina
| Suzuki Swift
| N
| (1)
| 6:23.283
| 1:10.324
|
48
| 61
| Tóth László - Bodó Szabolcs
| Suzuki Swift
| A/4
| (2)
| 6:27.584
| 1:14.625
|
49
| 43
| Baran Norbert - Diós Dani
| Lada VFTS
| H/4
| (15)
| 6:27.585
| 1:14.626
|
50
| 22
| Győrfi Gábor - Czippán Béla
| Peugeot 205 Gti
| H/5
| (9)
| 6:28.182
| 1:15.223
|
51
| 49
| Trábert Péter - Kovács Viktor
| Lada 2107
| H/4
| (16)
| 6:28.290
| 1:15.331
|
52
| 51
| Hollósi Endre - Berta Dániel
| Lada 2105
| H/4
| (17)
| 6:28.434
| 1:15.475
|
53
| 54
| Juhász Imre - Nagy Károly Attila
| VW Golf II.
| H/4
| (18)
| 6:29.309
| 1:16.350
|
54
| 73
| Lengyel István - Göbölös Péter
| Suzuki Swift
| N
| (2)
| 6:31.196
| 1:18.237
|
55
| 59
| Kovács TOPI Róbert - Nagy Gábor
| Lada 21074
| A/4
| (3)
| 6:32.261
| 1:19.302
|
56
| 27
| Miklós Attila - Lugosi Péter
| BMW E30
| H/5
| (10)
| 6:34.329
| 1:21.370
|
57
| 62
| Vajda Szabolcs - Pató János
| Lada 2105
| H/4
| (19)
| 6:34.458
| 1:21.499
|
58
| 50
| Csibrák Zoltán - Taky Zoltán
| Lada 2107
| H/4
| (20)
| 6:36.166
| 1:23.207
|
59
| 70
| Kiss Péter - Papp Szabolcs
| Suzuki Swift
| N
| (3)
| 6:42.013
| 1:29.054
|
60
| 56
| Lehoczki Péter - Sárközi Gyöngyvér
| Lada 1200
| H/4
| (21)
| 6:46.169
| 1:33.210
|
61
| 71
| Szalai Csaba - Deák Tímea
| Suzuki Swift
| N
| (4)
| 6:46.297
| 1:33.338
|
62
| 72
| Varga Géza - Vilk J. Zsolt
| Opel Corsa
| N
| (5)
| 6:46.784
| 1:33.825
|
63
| 57
| Gábor Norbert - Vezekényi Ferenc
| Skoda 130 LR
| H/3
| (5)
| 6:53.965
| 1:41.006
|
64
| 74
| Mosoni István - Németh Tamara
| Suzuki Swift
| N
| (6)
| 6:54.262
| 1:41.303
|
65
| 63
| Balázs Béla - Balázs Csaba
| Lada 2107
| H/4
| (22)
| 6:55.304
| 1:42.345
|
66
| 79
| Kübler Árpád - Kübler Henrik
| Trabant Limuzin
| H/2
| (1)
| 6:58.931
| 1:45.972
|
67
| 77
| Laczkó Csongor - Törő Roland
| Suzuki Swift
| H/2
| (2)
| 6:59.079
| 1:46.120
|
68
| 41
| Bauer Zoltán - Hetesi Renáta
| Lada VFTS
| H/4
| (23)
| 7:03.959
| 1:51.000
|
69
| 75
| Molnár Zsolt - Szoták Dániel
| Suzuki Swift
| N
| (7)
| 7:08.564
| 1:55.605
|
70
| 69
| Bátai János - Borza László
| VW Polo
| H/3
| (6)
| 7:15.524
| 2:02.565
|
71
| 67
| Kaposi Ferenc Roland - Czvik Zsolt
| Lada 2101
| H/3
| (7)
| 7:19.923
| 2:06.964
|
72
| 84
| Németh Zoltán - Müller Cintia
| Trabant 601
| H/1
| (1)
| 7:28.030
| 2:15.071
|
73
| 19
| Gaál Ferenc - Csontos Zsolt
| Lada 2101
| H/5
| (11)
| 7:36.812
| 2:23.853
|
74
| 83
| Májer Dávid - Paholik Gábor
| Trabant 601
| H/1
| (2)
| 7:44.521
| 2:31.562
|
75
| 82
| Till István - Szőke László
| Trabant 600
| H/1
| (3)
| 7:56.475
| 2:43.516
|
76
| 80
| Hegedűs Gábor - Szigeti Csaba
| Trabant 601S
| H/1
| (4)
| 7:58.668
| 2:45.709
|
77
| 78
| Wilhelm Zoltán - Knoll Gábor
| Ford Fiesta
| H/2
| (3)
| 8:10.315
| 2:57.356
|
78
| 18
| Korcsok Albert - Korcsokné Antali Andrea
| VW Golf Gti
| H/5
| (12)
| 8:45.908
| 3:32.949
|
79
| 81
| Balatincz Péter - Balatincz Attila
| Trabant 601
| H/1
| (5)
| 8:57.432
| 3:44.473
|
80
| 53
| Benkő Ádám - Halenkár Gergely
| Lada 2101
| H/4
| (24)
| 20:28.813
| 15:15.854
|
|
| 44
| Nemerei Ádám - Lukács Sándor
| Lada VFTS
| H/4
|
|
|
|
| 60
| Hoferka Péter - Juhász Ádám
| Lada 2101
| A/4
|
|
|
|
|