XVI. FÉSZ - I. Greenwork Kupa
Aka, 2011.09.24-25.
Állás SS2 után (ideiglenes részeredmény)
Rank Rsz. Vezető/Navigátor Autó Kat. (Rank) SS2 Rank Time Gap
Előfutó
1 901 0 - Spindler Jenő Opel Tigra Elő (1) 4:01.909 (1) 8:27.238
TME
1 6 Szabó György - Cser Kornél Mitsubishi Carisma Gt Evo VI A/6 (1) 3:59.010 (2) 7:59.630
2 3 Kertész László - Marity Gábor BMW 325E A/6 (2) 3:56.963 (1) 8:00.262 0.632
3 2 Miklós Zoltán - Keszeli Zoltán Subaru Impreza H/6 (1) 4:01.084 (3) 8:08.181 8.551
4 18 Koltai Tibor - Ibriksz István Lada 2107 H/4 (1) 4:04.702 (5) 8:11.431 11.801
5 4 Megyeri Gábor - Géringer Zoltán BMW 325 A/6 (3) 4:05.323 (7) 8:11.956 12.326
6 8 Fogarasi Attila - Nagy Balézs Opel Astra Gsi H/5 (1) 4:04.965 (6) 8:15.552 15.922
7 15 Hock Pál - Kemény Viktor Peugeot 306 A/5 (1) 4:07.245 (9) 8:16.116 16.486
8 20 Dobszay Győző - Liszka Zoltán Lada VFTS H/4 (2) 4:07.354 (10) 8:17.289 17.659
9 34 Oberling Krisztián - Neszlinger Róbert Suzuki Swift Gti H/3 (1) 4:08.191 (11) 8:20.521 20.891
10 24 Prigyeni Péter - Báder Gábor Lada VFTS H/4 (3) 4:07.186 (8) 8:21.870 22.240
11 11 Kókai Gábor - Kamasz Edit Lada VFTS H/5 (2) 4:09.241 (13) 8:22.400 22.770
12 30 Ifj.Géringer Zoltán - Andráskó Péter Honda Civic A/4 (1) 4:09.791 (14) 8:22.509 22.879
13 19 Hulmann Gábor - Tiringer Mihály Lada VFTS H/4 (4) 4:08.766 (12) 8:24.230 24.600
14 22 Hetyei Patrik - Somodi Attila Lada VFTS H/4 (5) 4:10.739 (15) 8:24.891 25.261
15 1 Homonnay László - Nagy Krisztián BMW E30 H/6 (2) 4:02.473 (4) 8:27.331 27.701
16 28 Vass Károly - Kosár Attila Lada 21013 H/4 (6) 4:15.468 (18) 8:32.451 32.821
17 35 Ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter Suzuki Swift Gti H/3 (2) 4:14.794 (16) 8:35.210 35.580
18 36 Sipos István - Ábrahám Zoltán Suzuki Swift Gti H/3 (3) 4:16.523 (19) 8:38.472 38.842
19 33 Tóth Gyula Dávid - Marcsa Nikoletta Lada 21074 A/4 (2) 4:15.151 (17) 8:38.691 39.061
20 21 Kovács Attila - Repcsik Imre Suzuki Swift H/4 (7) 4:19.024 (21) 8:45.027 45.397
21 25 Buzsáki Csaba - Kulcsár Zoltán Lada 21074 H/4 (8) 4:22.813 (24) 8:48.306 48.676
22 5 Mészáros Zsolt - Mészáros Martin BMW E30 A/6 (4) 4:22.403 (23) 8:49.613 49.983
23 23 Scháfer Róbert - Száraz Kornél Lada 2101 H/4 (9) 4:20.794 (22) 8:50.113 50.483
24 27 Juhász Imre - Nagy Károly Attila VW Golf II. H/4 (10) 4:23.369 (25) 8:55.199 55.569
25 32 Tóth László - Bodó Szabolcs Suzuki Swift A/4 (3) 4:25.310 (27) 8:57.383 57.753
26 37 Rapai Ferenc - Karajz Attila Lada 2105 H/3 (4) 4:29.437 (29) 8:58.109 58.479
27 12 Gaál Ferenc - Csontos Zsolt Lada 2101 H/5 (3) 4:27.013 (28) 9:00.029 1:00.399
28 7 Lengyel Gábor - Kalocsai Viktor Lada VFTS H/5 (4) 4:24.502 (26) 9:00.791 1:01.161
29 16 Szabó Tamás - Tobak Balázs Peugeot 206 Gti A/5 (2) 4:17.819 (20) 9:01.805 1:02.175
30 9 Gyöngyösi Zoltán - Hergovics Csaba Opel Astra H/5 (5) 4:36.111 (34) 9:04.721 1:05.091
31 41 Mosoni István - Németh Tamara Suzuki Swift N (1) 4:35.732 (33) 9:12.124 1:12.494
32 17 Laki Zsolt - Barkó Zsolt Opel Astra Gsi A/5 (3) 4:31.664 (30) 9:15.037 1:15.407
33 26 Bauer Zoltán - Bauer Tünde (Nyaki lány) Lada VFTS H/4 (11) 4:37.055 (35) 9:17.896 1:18.266
34 10 Korcsok Albert - Korcsokné Antali Andrea VW Golf Gti H/5 (6) 4:35.324 (32) 9:19.531 1:19.901
35 29 Kardos Zoltán - Somogyi Tamás Ford Fiesta H/4 (12) 4:32.217 (31) 9:21.608 1:21.978
36 31 Kovács TOPI Róbert - Szabó Attila Lada 21074 A/4 (4) 4:38.869 (36) 9:22.791 1:23.161
37 40 Kiss Péter - Papp Szabolcs Suzuki Swift N (2) 4:39.321 (37) 9:31.014 1:31.384
38 38 Kübler Árpád - Kübler Henrik Trabant Limuzin H/3 (5) 4:47.652 (38) 9:43.506 1:43.876
39 42 Kaposi Ferenc Roland - Czvik Zsolt Lada 2101 N (3) 4:58.713 (39) 9:56.597 1:56.967
40 39 Varga Géza - Varga Nikolett Opel Corsa N (4) 5:24.368 (42) 10:04.573 2:04.943
41 44 Perlényi Balázs - Parti Máté Trabant 601 H/1 (1) 5:13.778 (41) 10:32.057 2:32.427
42 46 Németh Zoltán - Müller Cintia Trabant 601 H/1 (2) 5:11.068 (40) 10:32.272 2:32.642
43 45 Balatincz Péter - Balatincz Attila Trabant 601 H/1 (3) 5:59.772 (43) 13:53.003 5:53.373
DNF - SS1
14 Miklós Attila - Lugosi Péter BMW E30 H/5
DNF - SS2
43 Hegedűs Gábor - Szigeti Csaba Trabant 601S H/1
A büntetések a verseny végén kerülnek kiszabásra.